Office Radno Mesto

„Office radno mesto“ je proizvod namenjen malim i srednjim preduzećima koja imaju hardver zadovoljavajućeg kvaliteta i žele da unaprede svoj informacioni sistem kroz jednostavnu legalizaciju Office paketa, podizanje nivoa funkcionalnosti i bezbednosti.

Baziran na Online tehnologijama, pre svega na Microsoft Office365 platformi i omogućuje punu funkcionalnost rada svim korisnicima u poznatom Microsoft okruženju (Word, Excel, Power point, Outlook), adekvatnu antivirusnu zaštitu, kolaboraciju zaposlenih, kao i daljinsko održavanje uređaja koji su deo ugovora.

Nivo funkcionalnosti zavisi u potpunosti od izbora Office 365 paketa (Bussines essentials, Bussines, Bussines premium) i mogućnosti da u paketu bude ili ne bude Sophos bezbedonosni softver.

Essentials

Office 365 Essentials licenca
Online office (Word, Excel, Power point, One Note)
Mail box veličine 50Gb
1TB prostora za čuvanje podataka na One Drive
Kolaboracija na dokumentima, projektima putem SharePoint-a
Komunikacija preko Skype for Bussines
Planer za lakšu organizaciju posla
Sway - alat za pričanje digitalnih priča
Kompanijska društvena mreža- Yammer
Sophos Biznis antivirus rešenje
Positive tehnička podrška
Positive obuka za korišćenje

Business

Preporuka

Office 365 Business licenca
Kompletna instalacija office paketa (Word, Excel, Outlook, Power point, Publsiher, Access, One Note)
Office Online
1TB prostora za čuvanje podataka na One Drive
Sway - alat za pričanje digitalnih priča
Sophos Biznis antivirus rešenje
Positive tehnička podrška
Positive obuka za korišćenje

Business Premium

Office 365 Business Premium licenca
Online office (Word, Excel, Power point, One Note)
Kompletna instalacija office paketa (Word, Excel, Outlook, Power point, Publsiher, Access, One Note)
Mail box veličine 50Gb
1TB prostora za čuvanje podataka na One Drive
Kolaboracija na dokumentima, projektima putem SharePoint-a
Komunikacija preko Skype for Bussines
Planer za lakšu organizaciju posla
Sway - alat za pričanje digitalnih priča
Kompanijska društvena mreža- Yammer
Sophos Biznis antivirus rešenje
Positive tehnička podrška
Positive obuka za korišćenje

ORM Essentials – Office radno mesto podrazumeva:

Positive tehnička podrška obuhvata:

  • Konfigurisanje Exchange (korisničkih email naloga, prava pristupa, migracije mailboxeva), Share Point i One Drive servisa, konfigurisanje Sophos cloud portala
  • Instalaciju i konfiguraciju Office 365 servisa koji nedostaju u zatečenom stanju;
  • Instalacija Cloud antivirus rešenja na uređaje na kojima ne postoji ili nije legalan antivirus program, a obuhvaćeni su ugovorom
  • Instalacija Teamviewer Quick Support aplikacije za omogućavanje daljinskog održavanja računara, nadzor nad Office 365 I Sophos portalu i kreiranje novih korisnika, intervencije po uočenim događajima kao i po pozivu za servise koji se mogu daljinski održavati;
  • Pomoć oko dodavanja ili smanjenja licenci, obnove, otkazivanje pretplate;
  • Trenutna telefonska podrška – postoji dežurno lice u svakom momentu
  • Redovno mesečno izveštavanje tehnčike podrške o daljinskim intervencijama

Positive obuka za korišćenje obuhvata:

  • Edukaciju za korišćenje funkcionalnosti Exchange servisa – kreiranje mejlova, primanje, slanje i organizacija, podešavanje kalendara, kreiranje zadataka
  • Postavljenje sadržaja na Sharepoint portal – dodavanje i uređivanje dokumenata, kreiranje grupa radi organizacije rada po projektima, deljenje fajlova
  • Kolaboracija i komunikacija između udaljenih lokacija u realnom vremenu, rad na istom dokumentu, trenutne izmene na dokumentima
  • Prikaz skladištenja podataka na OneDrive-u
  • Integracija svih online servisa i njihova upotreba na najoptimalniji način

ORM Business – Office radno mesto podrazumeva:

Positive tehnička podrška obuhvata:

  • Instalaciju Office onpremise aplikacija, koje se nalaze u sastavu Business paketa;
  • Instalaciju Cloud antivirus rešenja na uređaje na kojima ne postoji ili nije legalan antivirus program, a obuhvaćeni su ugovorom
  • Instalacija Teamviewer Quick Support aplikacije za omogućavanje daljinskog održavanja računara, nadzor nad Office 365 I Sophos portalu i kreiranje novih korisnika, intervencije po uočenim događajima kao i po pozivu za servise koji se mogu daljinski održavati;
  • Pomoć oko dodavanja ili smanjenja licenci, obnove, otkazivanje pretplate;
  • Trenutna telefonska podrška – postoji dežurno lice u svakom momentu
  • Redovno mesečno izveštavanje tehnčike podrške o daljinskim intervencijama

Positive obuka za korišćenje obuhvata:

  • Sinhronizacija onpremise i online office aplikacija – prikaz funkcionalnosti u online modu i razlike/nedostaci u odnosu na kompletnu instalaciju na uređaju
  • Korišćenje online aplikacija za rad sa udaljenih lokacija
  • Prikaz skladištenja podataka na OneDrive-u
  • Postavljanje sadržaja na OneDrive i ažuriranje u skladu sa dodeljenim pravima
  • Korišćenje aplikacija na mobilnim uređajima (Windows, Android, IOS)

ORM Business Premium – Office radno mesto podrazumeva:

Positive tehnička podrška obuhvata:

  • Instalaciju Office onpremise aplikacija, koje se nalaze u sastavu Business paketa;
  • Konfigurisanje Exchange (korisničkih email naloga, prava pristupa, migracije mailboxeva), Share Point i One Drive servisa, konfigurisanje Sophos cloud portala
  • Instalaciju i konfiguraciju Office 365 servisa koji nedostaju u zatečenom stanju;
  • Instalacija Cloud antivirus rešenja na uređaje na kojima ne postoji ili nije legalan antivirus program, a obuhvaćeni su ugovorom
  • Instalacija Teamviewer Quick Support aplikacije za omogućavanje daljinskog održavanja računara, nadzor nad Office 365 I Sophos portalu i kreiranje novih korisnika, intervencije po uočenim događajima kao i po pozivu za servise koji se mogu daljinski održavati;
  • Pomoć oko dodavanja ili smanjenja licenci, obnove, otkazivanje pretplate;
  • Trenutna telefonska podrška – postoji dežurno lice u svakom momentu
  • Redovno mesečno izveštavanje tehnčike podrške o daljinskim intervencijama

Positive obuka za korišćenje obuhvata:

  • Sinhronizacija onpremise i online office aplikacija – prikaz funkcionalnosti u online modu i razlike/nedostaci u odnosu na kompletnu instalaciju na uređaju
  • Edukaciju za korišćenje funkcionalnosti Exchange servisa – kreiranje mejlova, primanje, slanje i organizacija, podešavanje kalendara, kreiranje zadataka
  • Postavljenje sadržaja na Sharepoint portal – dodavanje i uređivanje dokumenata, kreiranje grupa radi organizacije rade po projektima, deljenje fajlova
  • Kolaboracija i komunikacija između udaljenih lokacija u realnom vremenu, rad na istom dokumentu, trenutne izmene na dokumentima
  • Prikaz skladištenja podataka na OneDrive-u
  • Postavljanje sadržaja na OneDrive i ažuriranje u skladu sa dodeljenim pravima
  • Korišćenje aplikacija na mobilnim uređajima (Windows, Android, IOS)
  • Integracija svih online servisa i njihova upotreba na najoptimalniji način
  • Pomoć oko dodavanja ili smanjenja licenci, obnove, otkazivanje pretplate;
  • Trenutna telefonska podrška – postoji dežurno lice u svakom momentu
  • Redovno mesečno izveštavanje tehnčike podrške o daljinskim intervencijama